13:07 На українських дорогах ввели тимчасові обмеження | |
До уваги водіїв "крупного" транспорту". Заборона руху автотранспорту з наднормовою вагою у спекотну пору року за температури повітря +28ºС і вище вже набрала чинності в усіх областях України, відтепер та протягом всього літнього періоду великоваговий автотранспорт пересуватиметься основними автомобільними дорогами загального користування здебільшого вночі. Дорожники пояснюють: за високих температур повітря дорожнє покриття нагрівається до критичних температурних показників, а саме понад 42ºС, внаслідок чого конструкція дорожнього одягу від впливом динамічного навантаження може різко втратити несучу здатність. Спеціаліст наголошує, що введена заборона діятиме лише за умови спекотної погоди, у прохолодні дні рух великоваговиків здійснюватиметься без обмежень. «Рухаючись дорогою, покриття якої схильне до деформацій, великоваговий транспорт загальною масою понад 24 тонн з навантаженням більше ніж 7 тонн на вісь лишає на ньому свій слід – глибокі колії, через які утворюються тріщини, а згодом неймовірних розмірів вибоїни», – роз’яснює суть заборони начальник Управління експлуатаційного утримання доріг і безпеки руху Укравтодору Олег Федоренко. «Дати початку та завершення тимчасових обмежень визначатимуться в залежності від температурних показників повітря. Час обмеження встановлюватиметься в залежності від районування території областей – у більшості випадків від 9-10 години ранку до 21-22 години вечора», – зазначає дорожник. Відтак за дорученням Укравтодору в усіх областях України вже встановлені відповідні заборонні дорожні знаки та інформаційні панно, а також визначені місця тимчасового відстою транспортних засобів на період дії обмежень. «Ми розуміємо проблеми перевізників у частині транспортування «швидкопсуву», проте просимо сумлінно поставитись до вимог щодо здійснення перевезень у спеку. З огляду на вкрай обмежене фінансування дорожники не мають змоги усувати збитки від кожного недобросовісного транспортера, а тому вберегти українські дороги від передчасного руйнування та попередити подальший деформаційний процес на вже уражених ділянках можна лише за рахунок дотримання встановлених правил», – наголошує О.Федоренко. http://automotoclub.info/ | |
|
Всего комментариев: 0 | |