11:18 Військові показали жахливі недоліки бойового КрАЗ «Кугуар» | |
Розпіарений броньований «Кугуар» від Кременчуцького автозаводу («АвтоКрАЗ») з помпою відправили на фронт ще у лютому 2015-го. Військові перевірили техніку у польових умовах і знайшли неймовірні недоліки машини. Виявилося, що розрекламований «Кугуар» — це зовсім не те, чим його представляють. Відео з конкретними зауваженнями і претензіями воїнів журналісти ICTV показали головному конструктору ПАТ «АвтоКрАЗ» Сергію Васечку і той прокоментував кожне зауваження. 1. Колеса «Кугуар» трасою розвиває швидкість до 120 кілометрів, а от по бездоріжжю — лише дуже скромні 20. Про багнюку чи схили мова не йде взагалі — машина легко застрягає на нерівностях, тож перетинати на ній шанці чи рви, або навіть швидко виїжджати з капоніру — завдання нереальне. На заводі розводять руками: виявляється, що «Кугуар» — не бойова, а патрульна машина. Саме тому на неї встановили шосейні колеса, які підходять лише для асфальтованих доріг. Військові ж додають: технічна документація до експлуатації машини, яку надали екіпажам, насправді, стосується позашляховика Toyota Land Cruiser. 2. Встановлення зброї Військові продемонстрували, що із такою конструкцією «Кугуару» вправлятися зі встановленим на машині крупнокаліберним кулеметом майже неможливо. Аби привести кулемет у бойовий стан стрільцю потрібно щоразу пірнати назад у кабіну, через люк неможливо подавати нові набої, відстріляні стрічки вилітають просто на землю, а вести прицільну стрільбу не дозволяє кріплення — воно просто не фіксує кулемет, тому говорити про влучність важко. Більше того — для того, аби стріляти з кулемету, боєць має ставати на ящики, бо навіть високого зросту бракує. На заводі зауважують, що конструкція взагалі не передбачає встановлення на «Кугуарі» крупнокаліберного кулемету: усі кріплення розраховані на автоматичний гранатомет АГС-17. 3. Кабіна Відсутність обдування лобового скла призводить до того, що воно взимку вкривається льодом, а восени і навесні — запотіває. Крім того, невдалий спосіб кріплення скла болтами призводить до того, що навіть на машині, яка не була під обстрілами, склом йдуть тріщини. На заводі визнають провину і допускають, що скло, вкрите тріщинам, могло йти з браком. 4. Українське недбальство на виробництві Виявляється, презентований як українська розробка «Кугуар» лише на 10% — вітчизняний. База машини — японська «Toyota», броньований корпус надходить зі Швеції, а деякі деталі — з Об’єднаних арабських еміратів. Недивно, що більшість зауважень військових стосуються саме недбалої збірки техніки вже в Україні. Частина електроніки, яка дісталася «Кугуару» від японського авто, виявилася непотрібною В результаті, в машині купа непотрібних і непідключених дротів — вони просто бовтаються у кабіні та під капотом. Крім того, трубки, які відповідають за гальмівні контури, на заводі закріплені не були. Їх обривання у польових умовах призводить до зупинки машини. Крім того, у комплекті до «Кугуару» йдуть абсолютно непідходящі деталі: домкрат від згаданого позашляховика Toyota просто не здатний підняти броньовану машину, а балонний ключ для запасного колеса взагалі не підходить за розміром для існуючих кріплень. Виявилося, що машина, яка пройшла всі необхідні випробування у тилу, неготова до використання в умовах фронту і вимагає ще багатьох доопрацювань. http://ukrautonews.com | |
|
Всего комментариев: 0 | |